Nej men fy

Idag tror jag vi bor i en bakteriehärd.
Alice är ordentligt täppt i näsan, Lowe är  inte alls pigg och jag börjar bli förkyld och helt matt i kroppen.
Måste ha något med väderförändringen att göra.
Inte alls roligt att vara sjuk, och mindre roligt att ha sjuka barn hemma.
Igår så var Alice riktigt orolig när vi skulle lägga henne till sängs, hon var även väldigt gnällig inatt, så hoppas inte hon ska gå och bli jättesjuk.
Får väl se vad som händer idag, Malin hade iallafall en massa ärenden att fixa.

Höstkänslorna har börjat smyga sig fram och man känner tröttheten mer och mer, förstår inte detta med hösten , varför man ska bli så himla trött och ofta lite deppig.
Nästan så man vill dra för alla rullgardiner hemma och bara vara borta från allt.
Hoppas att dessa känslor snart försvinner och att jag blir på kanonbra humör igen.
Skulle vara skönt att bara flytta bort från stan en bit, så man slipper tänka så mycket.


Kommentarer
Postat av: veronica

Ja det hoppas jag att vi slipper i fortsättningen..

Jag vet inte vilken sida tomas hitta den på men jag kan höra med han sen när han kommer hem o höra av mig till dig ang filmen då!

2009-08-18 @ 11:44:24
URL: http://juliasmammas.blogg.se/
Postat av: malin

Usch då, trist! Krya på er!



Kram Ma

2009-08-18 @ 18:00:25
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0