Mycket sent inlägg idag =/

Idag har jag då absolut inte haft tid att sitta en sekund vid datorn.
Har varit och hämtat min mor så hon kunde komma och hälsa på här hemma en stund.
Är ju dock en bit hem till henne, enkel resa är det 10 mil, så omkring 40 mil har jag kör då jag både hämtat och lämnat henne.
Men nu äntligen är jag hemma, och där tänker jag stanna, iallafall tills imorgon då det är dags för något annat säkert.
Har verkligen blivit glesare och glesare med inlägg från min sida nu på sistone och detta hoppas jag att jag får en ändring på.
En ändring mot det mer positiva får vi hoppas på. =)

Kom iallafall hem till en lugn och skön lägenhet, där Malin mötte mig i dörre, Alice ligger och sover, Lowe har följt med mig och lämnat min mor så han sover så skönt sedan ett tag tillbaka.

Nej det blir nog inte så mycket mer från mig just nu, ska försöka hinna ikapp alla bloggar som jag missat under dagen.

Trevlig kväll på er!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas kvällen blev bra!



Vilken otur på IKEA!!Usch!



Nä, lite konstigt med det "bedövningsmedlet"! ;)



Kram Ma

2009-08-21 @ 07:39:43
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hehe, gör väl inget om folk hittar dit? :)

2009-08-21 @ 13:13:08
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0