Lördag förmiddag

Vaknar upp av Lowe som ligger och gnäller lite försiktigt efter flaskan imorse, så hoppar upp lite smått exalterad över att klockan endast är sex.
Sätter mig i sängen och hoppas att han ska somna om så fort som möjligt när han ätit färdigt, och till min föga förvåning slocknar han som en stock igen.
Självklart när chansen ges så dyker jag ner på kudden igen och somnar om jag med.
Efter en och en halv timma så vaknar båda mina små älsklingar.
Så när klockan ändå är så mycket så får jag ju försöka gå upp och hålla god min.
Men måste faktiskt säga att det är oerhört svårt när jag inombords grubblar och skäller på mig själv för att jag inte gått och lagt mig i tid igår när jag ändå inte gjorde någonting vettigt.
Jag rent ut sagt hatar mig själv för detta problemet.

Iallafall så har vi målat för fulla lass här hemma.
Alice har suttit i sin stol vid matbordet och tjatat på sin mor och far att vi ska måla.
Även när vi tar en krita och målar så duger inte det för henne, utan hon ger oss nya kritor hela tiden.
Men huvudaken är ju att hon är nöjd. ;)
Lowe har äntligen börjat äta någorlunda normalt igen och det måste jag verkligen säga är urskönt.

Nej det får vara nog för nu.
Ska läsa lite bloggar. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0