Hur sjukt är inte det?

Har nu suttit och läst från Aftonbladet om killen som är pedofil och bor i Norrköping.
Han jobbade tydligen som postgubbe men i hans blogg framgår det att han jobbar på Förskola.
(Jag är inte hundra på om det är samma kille)
Enligt han själv så måste man skicka in registerutdrag från belastningsregistret som pedofil.
Och sjukt nog så blev killen godkänd av myndigheterna att jobba på dagis.
Jag har suttit och läst i han och en annans blogg om pedofili och i deras inlägg så framgår det ju ganska tydligt att dom inte tycker det är så speciellt.
Dom anser att det är en "vanlig" sexuell läggning som borde accepteras av befolkningen.
Dom tycker inte det är sjukt att onanera som en snuskgubbe och fantisera om små oskyldiga barn, för dom tar ju ändå ingen skada.
Dom tycker heller inte att det är fel att ha sex med en elva åring som inte ens förstår om det är rätt eller fel att låta dom komma in i deras privata ägodel.
Bara inte personen säger nej så är det väl helt okej tycker dom.
Men det är inte det värsta av allt.
På deras kommentarer från folk så var helt klart största delen på deras sida.
Och förstår inte hur befolkningen kan peka ut dom som något dåligt.
Ursäkta ordvalet, men hur i helvete kan det finnas sådant folk, och inte nog med det hur fan kan dom få vara ute och gå på våra offentliga gator.
Hur fungerar Sveriges "rättsystem" som låter dom jobba på dagis.

Funderingarna blev helt plötsligt om man verkligen ska våga låta sina barn fortsätta på dagis.
Hur skulle man som förälder reagera om ens dotter/son kom hem och sa att fröken pillade på mig under byxorna, och hon sa att det var okej bara jag inte sa något till mamma/pappa.
Jag som tvåbarns pappa skulle absolut inte handla regelrätt enligt svensk lag kan jag lova om jag fick reda på att någon ens rört min son eller dotter.
Första tanken som skulle gå igenom mitt huvud skulle ju inte vara att gå till polisen direkt.
Jag skulle nog ta med mig det hårdaste jag hittar och besöka dagiset för att ta kontakt med personen öga mot öga.
Och jag lovar att personen i sig kommer inte kunna öppna sina ögon när jag vore färdig.
Personen kommer ALDRIG att få möjligheten att ens öppna byxorna för att pissa.
Jag blir spyfördig att bara tänka på att det finns folk som anser det vara rätt.

Nog för nu!!

Kommentarer
Postat av: faderfredrik

För att få arbeta på förskola tar de alltid utdrag ur polisens belastningsregiter. Problemet här är att väldigt långt ifrån alla pedofiler är straffade. Så de syns inte. Untouchable tills de ofredat barn. Och det går heller nte att göra på annat vis.

Många pedofiler går igenom livet utan att någonsin uppfylla sina fantasier sägs det. Och så är det nog, men visst är det obehagligt att folk tänker så. Usch!

2009-08-08 @ 23:40:00
URL: http://faderfredrik.se
Postat av: jessica

Håller med dig!

Det är riktigt hemskt!!

Man blir mörkrädd av vissas sätt att se på det hela ryser



Kram

2009-08-09 @ 13:23:50
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: faderfredrik

Jag har faktiskt inte läst hela bloggen, blev mest äcklad av det lilla jg såg. Men att hns chefer skulle veta om det tycker jag låter otroligt. Är det så att han skrivit det så tror jag faktiskt bloggen är fiktion.

Det är nog svårt att vara öppen pedofil idag. Och det ska det vara.

Jag hoppas bara inga barn råkar illa ut. Och jag hoppas att inte alla män på förskolorna i stockholm blir föremål för häxjakt.

2009-08-10 @ 08:46:17
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0