Hoppas kan man ju

Då har jag varit iväg med Alice till dagis, och detta är första gången jag lämnar henne själv sedan sommaren kom.
Innan sommaren så har allt gått hur bra som helst.
Idag var hon lite ledsen när jag gick, så får verkligen hoppas att det gick över så fort jag gick.
Ska prova att ringa sen för att se så hon inte är helt skärrad av detta, för då kommer hon väl aldrig kunna gå dit igen.
Måste verkligen säga att det är svårt att klä på barnen på morgonen sådär när dom ska bort, för idag så hade det regnat lite när jag gick upp, men solen lyste och på ena sidan var det klarblå himmel och världens sommar, men så tittar man över axeln och ser det där råmörka som brukar påminna om att åskan inte är långt borta.
Hur vet man vad man ska ta på barnen då?


Kommentarer
Postat av: jessica

Du ska se att det går jättebra:-)

Mina busar kan vara helt förkrossade och det blöder i mitt hjärta när jag måste åka...

Ringer dagis när jag är på jobbet,då hör jag hur de leker och har skoj..

Tror det är avskedet som är jobbigt,men det glöms när dörren är stängd och leken tar vid..

Håller för övrigt med om klädval det är ruskigt svårt det där:-)



tack snälla för din omtanke om vårt husbygge,uppskattar det massor kram

/jessica

2009-08-10 @ 11:02:25
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det kommer säkert gå jättebra, Oliver var också sån ett tag - ledsen just när man gick, men så fort man kommit utanför dörren var det bus och glada skratt med kompisarna! :)

2009-08-10 @ 12:39:06
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: sara

hejsan, jätte fin blogg!

kika gärna in på bloggen och ställ en eller flera frågor i min frågestund, då blir jag glad! =D

kram!

2009-08-10 @ 13:53:47
URL: http://typsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0