Helt tom i huvudet!!

Somnade runt ett tiden igår och har nu varit vaken sen klockan precis slog om till sju.
Lowe vaknade och var väldigt hungrig så fick springa iväg fort som ögat och fick göra i ordning en flaska åt honom.
Sen tyckte tydligen han att han sovit färdigt för natten.
Så vad gör man inte, jo man hoppar upp och försöker spela lika glad för det.
Men måste bekänna helt ärligt för er alla, att jag är helt slut i huvudet.
Ögonlocken hänger som blyklumpar över ögonen på mig och allting snurrar precis som efter en rejäl fylla.
Men vem är jag som sitter här och klagar?
Jag har ju ingen som helst anledning att klaga för hade jag varit lite mer smart och kanske medlem i Mensa så hade jag kanske förstått att om jag gått och lagt mig minst 3 timmar tidigare så skulle jag kanske haft ork att komma upp ur sängen som vilken småbarnsförälder som helst.
Lika pigg och rask trots tidigar mornar.

Idag så ska vi iallafall fara iväg till Finspång en liten sväng och hälsa på Malins mor och hennes gubbe.
Ska väl även passa på att gå på Lotorps marknad och strosa runt lite.
Det är absolut inget märkvärdigt men väldigt trevligt att umgås med släkten och titta på småprylar som kanske kan bli användbara här hemma om man är på rätt humör. ;)
Godiset kommer garanterat få följa med i bilen hem till Motala.

Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och vara lite social med mina helt underbara, söta och bedårande morgonpigga små älsklingar.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0