Helt fantastiskt!

Idag har vädret varit helt underbart, förutom att man har svettats som en gris så fort man lyft på pekfingret.
Kvaft som självaste satan har det varit, men det känns nästan som man kan stå ut med när solen väl har hittat fram.
Förrut var hela familjen ut och njöt av vädret och Alice har sprungit för full hals ute på gården.
Vi var faktiskt ute en rejäl stund och när vi kom hem igen så tog jag med mig Alice i vagnen till Maxi för att handla lite gott att äta, det blev faktiskt grillat, för det tycker jag man kan få en sådan här dag.
Under tiden jag höll på att grilla så fick Alice komma ut återigen och leka av sig med granntjejen lite.
Dom har ju ändå lekt ihop i snart ett år och det känns som man kan låta dom vara lite.
Dom bor ju på bottenvåningen så grannarna var så snälla att hålla ett öga på dom medans jag lagade mat. :)
Trots att vi fick en barnvakt för en stund så valde ungarna att springa omkring mig vid grillen så det blev gruppmöte utanför mig och Malin istället.
Men det funkar ju det med. :)

Nu har iallafall Alice gått och lagt sig för en stund sedan och Lowe ligger i soffan och grymtar som hulken själv med nappen i mun.
Imorgon ska vi till dagis med Alice för att se så hon inte har glömt bort allting där, blir väl nästan som en mini inskolning igen efter sommarn.
Bättre det än att bara åka dit på måndag och släppa av henne så hon hamnar i chocktillstånd istället. :)

Nej nu ska jag ta mig till soffan och avnjuta en  film med min underbara fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0