Händelserikt idag.

Jaha då var det kväll igen och som ni har märkt så har det varit ganska mycket idag.
Först allt larv mitt på dagen förrut.
Måste be alla om ursäkt att det blev så här i min blogg, tycker inte att man ska finna något sådant här i en föräldrablogg men måste få ur mig alla känslorna.
Det är väl ändå det en blogg är till för?

Men gammalt och glömt nu tycker jag om allt det här.
Annars idag har vi väl inte hittat på så mycket tyvärr.
Hade planer på att ta med våran pool till Malins syster förrut eller iallafall gå dit, men Malin har känt i magen att hon inte skulle klara av det idag.
Så under dagen fyllde vi upp baljan på balkongen här hemma så Alice fick svalka av sig iallafall.
Sen har vi även varit på en mini promenad, Alice hade fullt upp med att förklara vad allt efter vägen var.
Nu på senare eftermiddag har vi varit nere hos grannen och lekt med granntjejen.
Jag själv passade på att stå och snacka lite skit medans Alice lekte av sig.
Nu iallafall har Alice lagt sig för natten och Lowe sitter i sin babysitter, tjoar och sprattlar för fullt.
Imorgon ska vi till dagis med Alice återigen för den berömda "mini inskolningen" som vi var på i onsdags också.
Hoppas att det kanske går lite bättre imorgon så det blir lätt att lämna henne på måndag när hon ska vara där heltid.
Men man vet aldrig man kanske får komma och hämta henne, inte för att vi varit tvungna till det förut men man ska aldrig säga aldrig.

Trevlig fortsatt kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: malin

Låter ju som en rätt ok dag.



Jo, mobilen var snygg faktiskt. :)

Lycka till med miniinskolningen i morgon!



Kram Ma

2009-08-06 @ 22:33:23
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0