God morgon, god middag och god kväll

Då har jag äntligen avsatt lite tid för bloggen idag.
Imorse hade jag inte så mycket tid för mina tankar att löpa ut då vi hade väldigt bråttom in till Linköping.
Vaknade upp lite senare än planerat så blev som sagt lite stressigt här hemma för att hinna in innan halva Sverige hittade dit.
Väl inne på Ikea så kom min mor in för att umgås lite med oss, dock blev det mest med våra barn. ;)
Iallafall så blev det lite handlat också, (jag höll mig borta från kassan när det var dags)
Listan blev längre än tänkt, och det blev inte hälften av dom sakerna vi planerat att inhandla utan en massa annat.
En del av allt var saker till köket, gardiner, ett antal spotlights, lådor, bäddset till Alice, lampor och en hallmöbel.
Dock är inte detta allt då listan kan dra iväg ganska lätt.

Vädret har förövrigt verkligen varit på våran sida undedagen, knappt någon blåst över huvud taget och helt klarblå himmel utan ett enda moln i sikte.
Så vädret går absolut inte och klag på.
Folk var det ju faktiskt inte så mycket av heller så det gick iallafall att röra på sig utan att knuffa till någon.
Men oturen lyckades vi möta på ändå, min mor slarvade självklart bort sitt bankomat kort inne på Ikea, så malin och mamma sprang igenom hela affären återigen men dock utan lycka.
Urs, det finns då inget värre än att slarva bort än plånboken nycklar eller liknande, man blir så oroad över vad det kan vara för någon som fått tag på det.
Man vet ju som sagt aldrig, i dagens läge verkar det ju finnas fler oärliga typer än ärliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0