Fullt upp hela dagen!!

Här hemma känns det nästan inte som man har haft en lugn stund.
Alice har sprungit runt överallt och endast trotsat idag.
Hon håller även på att få en kindtand verkar det som så att samtidigt få en ny tand och samtidigt komma upp i tvåårs trotsen gör det mindre roligt här hemma.
Lowe har heller inte varit på sitt bästa humör under dagens gång så honom har man fått passa upp på lite mer än vanligt också.
Jag och Alice tog oss en liten lugn promenad bort till Maxi förrut och det var faktiskt skönt.

Dock vaknade jag upp imorse och kunde knappt röra mig.
Satt i soffan förrut och tittade på tv:n med benen i kors och klarade inte ens av att komma ur positionen för det gjorde något så fruktansvärt ont.
Tror jag kan ha sträckt mig igår när vi spelade lite fotboll med ungarna i finspång, man känner ju inte något i kroppen förrän man kommer hem och slappnar av.
Får väl endast hoppas på att det kan gå över så snart som möjligt.

Nu har vi ju iallafall dragit igång foraldrabloggar.se och den verkar bli en riktig hit faktiskt.
Fått en hel del prenumeranter och verkar få en riktigt rolig respons.
Hoppas att det håller i sig bara.
Ska väl snart börja uppdatera dagens rekommenderade. :)

Ha en riktigt bra kväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0