Flitigt värre farsan

Idag har jag varit så oerhört flitig här hemma. (tycker jag iallafall)
Vakna upp av väckarklockan för att sedan slänga mig upp ur sägen och få i Alice lite frukost, fortsatte till hennes garderob och fick på henne lite kläder.
Vidare ut mot förrådet efter vagnen för att ta en promenad till dagis med henne.
Måste bara påpeka att det där med promenaden lät längre än vad det egentligen är för det tar bara fem minuter dit.
Iallafall så gick jag tillbaka hem för att sedan hoppa in till min underbara fru och min bedårande son som fortfarande låg kvar under täcket och mös.
Men inte låg jag stilla innan jag fick panik över röran här hemma, så in med disken i diskmaskinen, bort med alla leksaker som virvlar runt i lägenheten efter Alice bravader och sist men inte minst plocka av torkställningen med tvätt.

Måste medge att jag är lite stolt över mig själv och mina prestationer så här på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Så duktig så :)

2009-08-31 @ 10:26:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Granis

Jag är också stolt över dig ^^

Själv så har jag fastnat här på sängen efter jag lämna Wilma på dagis..

Men måste rycka upp mig och fixa lite för på eftermiddan ska jag sova för inatt blir det att jobba häcken av sig..

2009-08-31 @ 10:29:31
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Oj, det ska du helt klart vara- önskar min karl var lika aktiv på morgonen! ;)

2009-08-31 @ 10:30:53
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0