Det är inte så lätt att släppa

Satt och gläppte lite mellan kanalerna på tv:n och stannade till på matchen mellan Arsenal och Celtic, tänkte att jag ska bara kolla detta anfallet som kommer så ska jag väl gläppa vidare.
Men lättare sagt än gjort så stannade jag självklart kvar längre än ett anfall.
Fotboll är ju ändå inte så lätt att släppa.
Måste bara påpeka att vilket underbart mål Galas får, rent ut sagt klockren ryggskruv. ;)
Men nog pratat om fotboll nu, då jag inte tror så många av mina vänner är speciellt intresserade. =)

Malin var iväg förut på en längre promenad med sin syster och fick med sig våran Bumboo som vi hade till Alice när hon var liten.
Självklart provade vi sätta Lowe i den men han nästintill försvann i den men förövrigt så satt han iallafall ganska bra i den.
Så denna sak ska vi fortsätta med Lowe så han kan få sitta lite han också, kan ju inte vara så skönt att få se världen i antingen ett halvliggande läge eller hel liggande.
Vi använde dock inte Bumboon så mycket till Alice men anledningen har jag ingen aning om.
Måste haft någon bra tanke angående detta isåfall. :)

Förövrigt så har jag väl inte så mycket att tillägga.

Hoppas att ni har haft en underbar dag och att alla mår bra.
Trevlig fortsatt kväll på er alla.





Kommentarer
Postat av: malin

Visst är han duktig! Stolt mamma räknar sina sista lugna stunder. :)



Ha en bra dag på IKEA, hoppas ni hittar finfina saker!



Kram Ma

2009-08-19 @ 09:16:21
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0