Då har man kommit hem!

Då har vi varit iväg till Malins syster på gårn bortanför en liten sväng så Alice fick springa av sig riktigt ordentligt.
Och gud vad hon sprang omkring och tjoade.
Hon har även lärt sig vad kissekatten säger idag. :)
Alltid lika gulligt att höra små barnen prata och göra olika djurljud omkring sig.
Denna dagen kan jag ju inte påstå har varit annat än underbar, mest pågrund av det fantastiska vädret vi har fått idag.
Kom en liten regnskvätt förut mitt på dagen men det varade kanske i fem minuter max och det kan man ju faktiskt leva med när det är så fint ändå.
Det var ju inte så att det blev speciellt blött ute pågrund av det.

Nu har vi ju iallafall fått Alice i säng, blev dock lite sent idag men kanske hon kan sova en stund längre imorgon bitti så man kan få ta igen sig lite. ;)
Men det är väl bara drömmar som aldrig slår in antagligen.
Resten av kvällen kommer jag iallafall spendera framför tv:n, för jag känner att jag inte orkar sitta vid datorn hela kvällen idag.
Man gör ju ändå inget vettigt där tycker jag, man sitter och glor runt och tittar på klockan och upptäcker att det är mitt i natten.
Helt plötsligt har man fått ångest för att man inte gått in och lagt sig istället för att bara dra ut på tiden vid datorn.
Känner ni igen er?
Jo då det tror jag att dom flesta gör faktiskt. ;)

Nej nu får det räcka för idag.
Sov så gott mer er alla!!
Smält inte bort i värmen. ;)


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Puss <3

2009-08-05 @ 21:42:12
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0