Äntligen lugnt igen

Då har Malins systerbarn varit här ett bra tag.
Och nu känns det skönt att dom åkt hem igen så man kommer tillbaka till det gamla vanliga vardagslivet.
Har verkligen varit roligt och haft dom här, det har inte med det att göra men det känns som att när det blir så här så bryts rutinerna lite väl mycket.
Alice har inte kommit i säng för att sova lunch förräns nu så det kommer nog bli en lång kväll idag är jag rädd för. ;)
Vi tog iallafall med oss en filt ut och leksaker till barnen, sen har vi varit ute på baksidan hela tiden nästan.
Till och med Malin har sparkat boll med mig och det sker inte varje dag. :)
Ungarna har fått springa lite överallt och tittat sig omkring.
Roligt för Alice om inte annat och få leka med sina kusiner lite.
Lowe har legat i sin vagn och sovit under trädet i skuggan så det har faktiskt verkat som det varit behagligt för honom med.
Sen så har han legat på filten med Malin och tittat lite.
Ida, Malins systerdotter har tagit en hel del kort på oss alla som antagligen kommer att dyka upp under dagens gång också.
Men nu så måste vi börja planera dagens maträtt, och jag måste påstå att jag röstar på grillat idag. :)

Ha en bra fortsatt dag mer er!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för kommentaren vi hade det super bra:)



Att komma på maträtt är så tråkigt, skönt med fint väder för grillat é ju inte fel;)

2009-08-08 @ 20:00:14
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0