3 hela år tillsammans




Idag är dagen då jag och Malin offentlig gjorde att vi var ett par.
Eller ja inte idag, men för 3 år sedan.
Man minns dagen som den vore igår.
Ingen människa på jorde har gjort mig så lycklig som "Malin Jenny Håkansson"
Du är mitt allt <3

Men lite komiskt med det hela så hade vi totalt glömt bort det.
Malin sitter med sin bärbara på golvet och jag sitter vid den stora datorn.
Helt plötsligt får Malin för sig att titta på klockan och ser att det är "vårat" datum idag.
Oj vad chockad man blev kan jag säga, jag visste att dagen var väldigt nära men inte idag.
Men nu när vi precis fick vetskap om detta så blir det att fara iväg och köpa något himla gott till ikväll med.
Alice sover ju nu ändå. ;)
Vi får försöka hitta på något till nästa vecka när kontot ser lite muntrare ut.
Och förhoppningsvis så kanske Malins syster kan vara barnvakt en liten stund så vi kan få en stund "för oss själva"

Kommentarer
Postat av: veronica

Jätte Grattis till er båda :-) Det e så himla lätt hänt o glöma..om sanningen ska fram så glömde både jag o tomas av o fira våra 8 år tilsammans...

Men stor grattis i ala fall

2009-08-13 @ 21:35:45
URL: http://juliasmammas.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Grattis till den stora dagen!

Ja, den lappen var riktigt rolig, sällan man stöter på sådana roliga lappar. Vilken miss! =)

Det är underbart med förskola nu, den här hade Amelia tidigare, så vi vet att den är bra, och barnen stortrvis.

2009-08-13 @ 22:26:07
URL: http://faderfredrik.se
Postat av: Jenny ~ mamma till Elvin~

Hej! hittade hit genom föräldrarbloggar, kul med en pappa blogg :)



Man glömmer nog de mesta när man har barn!

Jag och min kille glömde också bort när vi firade två år i år och de var hans syrra som påminde oss :P

2009-08-13 @ 23:25:43
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis!!!!

2009-08-14 @ 08:42:21
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0