Vilken unge!!

Natten har nog varit en av dom längsta i mitt liv. Alice har vaknat och gnällt hela natten var 30:e sekund ungefär.
Så jag och Malin tänkte att något fel måste det ju vara och hon var verkligen glödhet och hur snorig som helst.
Så fick bli lite panodil inatt och då släppte det en liten aning iallafall, men inte alls för mycket. Nu på morgonen så är hon fortfarande väldigt varm men hon är hur pigg som helst.
Nu ska vi iväg till sjukan för Malin ska en sväng till Mvc. Så jag och Alice ska vänta i bilen idag och titta på lite Upsy daisy.

Ute är det blött och grått. Men ändå skönt att det regnar lite för då försvinner den lilla snön som kan finnas någonstans i ett litet hörn. Har för mig att vi skulle få det riktigt fint imorgon så det får vi hoppas på. :)

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning.

Trevlig morgon på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0