Vilken härlig dag!

Det fick bli att åka iväg och köpa en klotgrill iallafall. :)
Stod nedanför trappen här nere och slog igång grillen och drack lite öl. Fick bli kare', potatisklyftor och bearnesås eller hur det stavas. :) Verklige hur gott som helst, men det var inte mycket jag fick äta för Malin tyckte nog också det var gott för hon åt upp nästan allting för mig också. :) Men det är ju kul att min grillning duger åt henne också. :)

Efter grillningen så gick vi ner till grannen så Alice och Ellie fick leka lite. Och gud vad dom är söta ihop för dom stog och kramades massor. Synd bara att man inte fick med sig kameran ner. Jag och Tobbe stod och snackade lite skit och drack lite öl på deras altan medans Malin och Jossan fick sitta där inne och tjöta. :)
Verkligen hur trevligt som helst, inte ofta man får chansen o snacka lite killsnack nu för tiden tyvärr. Men det bästa är ju att Alice och Ellie kommer så bra överens iallafall.
Men riktigt trevlig var det. Kul med bra grannar. ;)

Nu ska jag ta och göra Alice och Malin lite sällskap i badet sen är det dags för Alice att sova lite. :)

Ha en riktigt trevlig lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0