Vad snällt!

Så där då har Malin suttit och pillat med min blogg en stund. Och jag blev helt nöjd faktiskt.
Mycket mer stilren än den förra. Det är lite mer jag i denna bloggen med färgerna och allt.

Vädret ute har varit väldigt varierande mellan mulet och strålande solsken men mest sol har det varit. Varm är det också men tyvärr så är ju Alice sjuk så det blir inte någon utgång för hennes del idag iallafall.
Febern hade lagt sig förrut på henne men hon är fortfarande väldigt förkylt så vi får hoppas att hon kan bli frisk snart så pappa kan få någon att leka lite med. :)

Nej nu ska jag fundera på vad vi ska ha till middag idag.

♣Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Snyggt :D

2009-04-14 @ 01:28:36
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0