Slött från min sida idag!!

Vaknade för en stund sedan av att Alice satt och pratade som vanligt bredvid mig imorse.
Var bara att gå upp och byta blöja och göra frulle till henne.
Känner mig riktigt trött idag men ska försöka pigga upp mig lite, för ute skiner solen massor.
idag ska det ju bli riktigt varmt ute så ska försöka vara ute så mycket som möjligt med min lilla donna här hemma.
men ska ju även göra något tråkigare snart och det är att åka och besiktiga min bil. Hoppas att jag inte får allt för mycket 2:or på den utan att man kan fixa det som är och åka in igen ganska så snart så man kan ha en rullande bil igen.
Hatar besiktning för man är alltid lika nervös att det ska vara något svindyrt att fixa till så bilen får stå sen istället.
Nej men nog om tråkiga saker. Passa på att njuta av solen ni också om ni har det fint hos er, för det ska jag verkligen försöka göra idag.

Trevlig morgon på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0