Sent inlägg igen!!

Det blir lätt så när man har fullt upp under dagen. :)
Vaknade först av att Alice satt bredvid mig i sängen och gnällde lite, så det var bara att hoppa upp och byta blöja och ge henne lite frukost. Sen satt vi och tittade på tv ihop lite innan det var dags för dagis.
När jag väl kom hem därifrån så fick jag åka och köpa mjölk och bröd då det hade tagit slut som vanligt.
Sen så satte jag och Malin oss och åt lite frukost i lugn och ro tillsammans. Sen så rusade klockan bara iväg och det var dags att hämta Alice igen på dagis så när vi klätt på henne och allt så gick vi på en långpromenad så hon fick sova ute i vagnen i detta underbara väder. Efter en stund så tyckte malin att jag skulle vaxa min bil så det var bara att lyda order. :)
När jag hade kommit hälften på bilen med mitt vaxande så la ju min maskin av så det var ju bara till att fortsätta för hand. Man kan ju inte lämna bilen halvklar för då ser det ju ut som jag vet inte vad.
När jag väl var klar med det så tog vi oss en promenad till Maxi återigen och köpte ett par glassar som vi njöt av i vårvädret.
Och nu sitter jag här, så jag har haft fullt upp idag kan man säga.
Nu ska jag sätta mig och göra resten av familjen sällskap framför Upsy Daisy på tv:n.

Trevlig eftermiddag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0