Lugnt och skönt!!

Malin fick någon tok ide' att hon skulle ha glass förut vid halv åtta så det var bara att fara iväg till Maxi så hon blev nöjd.
Efter det så gick jag in och la Alice och hon somna som en stock som vanligt. Hoppas bara att hon kan fortsätta så hela natten. Troligtvis inte om jag känner den lilla donnan rätt tyvärr.
Har börjat känna att jag börjar må illa nu framåt kvällen och känner mig inte alls kry, men det kan bero på att jag är så oerhört trött för då brukar jag ha en tendens att må illa.
Så nu ska jag sätta mig och göra min fru sällskap i soffan och kolla på tv, sen så får jag nog ta och bege mig mot sängen för att slumra in för morgondagen. Får väl se vad morgondagen har att erbjuda sig. Förhoppningsvis så kan Alice ha blivit ännu bättre och att vädret kan vara strålande ute. Det skulle vara helt fantastiskt. Kanske man kan gå ut och hitta på lite mer rackartyg med min lilla Alice.
Grannen sa ju iallafall att det skulle bli strålande sol i helgen så det får vi hoppas på att han har rätt.
Kanske det kan bli lite grillning här utanför och Alice kan vara ute och springa i gräset och bara njuta av sommarkänslorna.
Det känns helt underbart att sommaren snart är här. Den är verkligen efterlängtad.

Hoppas ni sover så gott och drömmer sött så bloggas det nog mer av mig imorgon.
Trevlig kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: malin

Det blev ju ingen god glass :(

2009-04-15 @ 22:06:37
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0