Hej hopp!

Alice sov som en stock i sitt rum inatt. vakna två gånger och ville ha nappen men sen vid fyra så vakna hon och var lite orolig och vile absolut inte att jag skulle gå ut.
Provade att lägga mig vid henne men hon vågade inte stänga ögonen så jag fick ta med henne in till mig och Malin. Men då var ju klockan ändå fyra så jag tycker det gick ganska bra första natten ändå. Annars så har hon ju börjat bråka direkt när vi lägger henne men inte denna gången och det är ju skönt.
Ute skiner solen som vanligt nu och dety börjar redan bli riktigt varmt.
Ska passa på att slänga på sommardäckena på min bil och gå igenom bilen inför den populära besiktningen nästa vecka. Ser verkligen fram emot den, eller inte. ;) Tycker verkligen inte om att besiktiga bilar.
Men de är ju sådant man måste göra för att få åka i den så det är väl bara att se glad ut.
Nu ska vi iväg och fylla upp kylen lite för nu ekar det riktigt ordentligt i den. Är nästan helt tomt så det behövs verkligen idag.
Ska väl försöka att vara ute lite med Alice sen också så får se om det kanske kan dyka upp lite kort. :)

Ha en riktigt trevlig fredag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0