God morgon!!

Då har man bara varit uppe en liten stund, för Malin lät mig ligga kvar lite extra i sängen och sova ut lite.
var verkligen hur skönt som helst må jag säga.
Malin kom hem omkring halv tio igår kväll. Känns ju skönt att hon hade haft kul också.
För det tycker jag absolut att hon är värd.
Även fast jag inte vaknade för så länge sedan så har jag och Alice hunnit vara på Maxi och köpt lite kakor och fika.
Vi tänkte att vi skulle gå ut sen till sandlådan som vanligt och ta med oss lite fika ner så kan vi i familjen mysa lite på gräsmattan.
Solen skiner ute idag igen och det är verkligen riktigt skönt ute allra redan.
Jag hade inte på mig mer än shorts och t-shirt och mina crocs och det var verkligen redan skönt ute.

Nej nu får det räcka med bloggandet för nu.

Ha en jätte fin söndag på er, om ni inte är för bakfulla får då får ni skylla er själva. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0