Fullt upp hela dagen!!

Idag har jag haft fullt upp precis hela dagen.
Först så åkte jag iväg med Alice till dagis och sen direkt efter så har jag hjälpt en bekant att köra en massa skrot till tippen.
Så det har jag hållt på med hela förmiddagen.
När jag väl kom hem så har vi mest varit ute med Alice hela dagen för det har ju varit så underbart skönt ute idag.
Solen har varit framme precis hela dagen och varmt har det ju varit också.
Imorgon ska det ju bli ännu varmare så det blir nog väldigt mycket utomhus för Alice del imrogon också.
Bilder från dagens bravader med Alice kommer strax.

Hoppas ni får en riktigt trevlig fredagskväll.
Visserligen är den snart slut men ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0