Varför egentligen?

Min blogg har stått tom en kortare stund återigen.
Men varför egentligen?
Det har jag inte ens själv svar på just nu för tillfället.
Enda jag kan komma på är att jag inte har haft riktigt ordentligt med tid att sitta framför datorn för att blogga.
Haft fullt upp med ungarna och att umgås med trevliga vänner, som man äntligen hittat tillbaka till.
Sen när man haft tid eller vad man ska säga, då har man varit precis utslagen eller inte över huvud taget haft lust för att sätta sig och skriva av sig i bloggen.

Jag ska verkligen försöka få snits på mitt bloggande så detta kan bli en vardaglig och uppdaterad blogg.
Tycker själv det är väldigt tråkigt att kolla in på bloggar som nästan aldrig uppdaterar och varför skulle det vara skillnad i just min blogg.
Nej precis det finns ju antagligen ingen skillnad. :)

Jag har ju även ljugit för er alla då jag lovat i flera dagar att jag skulle lägga in bilder på Alice paketöppning, men då kan jag ju istället säga på detta viset att jag lägger upp bilderna så fort jag får tid eller lust över.
Hoppas det finns visst överseende med detta då jag ändå har två ungar och ta hand om på dagtid. :)
Detta tar ut sin rätt när kvällarna kommer vill jag lova.
Har tidigare spelat fotboll i tio år men det kan inte mätas i att vara småbarnsförälder när dom väl sätter till den tvära sidan.
Nej men skämt och sido så har ni nog viss förståelse ändå skulle jag tro.

Kanske dyker upp ett eller fler blogginlägg under dagen, man vet aldrig som man säger. :)

See Ya

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej!



Sorry för mitt sena svar på din kommentar du postade den 13e oktober.



Mitt bloggande har varit under all kritik men det ska bli bättring. Det är inte alltid man får tiden att räcka till.



Allt bra annars? Har ni hittat något nytt boende? Har varit väldigt off på sistone :)

2009-10-26 @ 22:52:22
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

Jättefin blogg.

Jag älskar att läsa andras bloggar, kommentera och dela meningar.

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-11-02 @ 15:52:46
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0