Våran fredag

Idag har inte fredagen sett så speciellt rolig ut om jag får säga mitt.
Alice har börjat äta lite smått, och än så länge har det faktiskt inte dykt upp något oväntat.
Men vill inte säga för mycket än då det tog ett bra tag igår innan det kom.
Men trots att Alice inte kräkts än så mår hon väldigt illa, så man går nästintill hela tiden och är beredd på oväntat sällskap.

Men tänkte iallafall att jag skulle lägga in ett par bilder på mina underbara barn från dagen.

Lowe pigg och glad.

Trotsar allt vad magsjuka innebär.

(än så länge)

 

Alice är dock inte "lika" pigg och glad idag.

Men hon lever och det är ju huvudsaken.

Hon spyr inte på bilden, utan visar bara hur man ska göra om det blir läge för akuta lösningar. =)

 

Nu blir det att fixa i ordning lite käk så vi inte svälter ihjäl här hemma.
Får väl se om vi kanske kan få i Alice lite så hon inte hungrar ihjäl, men man vill ju heller inte att hon ska få upp allting igen.
Så vi får ta allt med försiktighet.

See Ya

Kommentarer
Postat av: anna

naw...stackare. men bra hon vet hur man ska göra ;)



2009-10-16 @ 21:26:43
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0