Städdag har det blivit.

Ja som rubriken lyder så har jag nästan bara städat idag känns det som.
Röjt lite här och där i varje hörn i lägenheten nu.
Här om dagen gjorde jag det grundliga så som att skura och skrubba golvet med en diskborste.
Jo då det var jobbigt vill jag lova, men helt klart värt det i slutändan.

Jag lovade i mitt tidigare inlägg att jag skulle ta kort innan jag städade för att visa hur det såg ut.
Tyvärr glömde jag då bort detta och tog bara kort efteråt för att visa resultatet.
Men tyvärr går det ju inte jämföra nu, vilket hade varit en aningen roligare men nu är det som det är, och hoppas ni har överseende med min miss.

 

 

 

Nu blir det att titta på Bolibompa en stund med min lilla prinsessa.

Sen är det ju dags för henne att gå i säng, för imorgon ska hon ju till dagis igen. :)

Blir förmodligen ett lite senare inlägg också, då med bilderna från paketöppningen som jag lovat.

 

See Ya

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad duktig du är som städar 6 donar, tänk om min gubbe gjort de haha...

2009-10-20 @ 19:39:22
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0