Peace and quiet.

Då var det dags för ett litet kvällinlägg nu också.
Ungarna har precis gått och sussat kudden.
Så här hemma måste jag bara nämna att det är riktigt lugnt och skönt.
Dagen i sig har väl varit allmänt händelselös förutom ett Bvc besök med Lowe där dom gjorde allt vanligt, han fick även fem månaders sprutor.
Men detta gick bra alltihop så inga bekymmer här hemma inte, det enda som är lite nämnvärt är väl Alice två års trots som verkligen tagit form till en större konstruktion än väntat.
Men försöker att tänka bort allt dumt och bara tänka på att detta hör till utvecklingen, men måste ändå påstå att det är inte det lättaste som finns att göra när det väl hettar till.

Var oerhört dålig respons på mitt letande efter en fin bloggdesign till mig så jag får väl bege mig ut på en tur i det oändliga cyberspace och titta om det kanske kan finnas någon trevlig liten prick som har kunskapen jag saknar till att pilla ihop en blogg som jag skulle kunna trivas med framöver.

Nu när lugnet råder så ska jag bege mig mot soffan för att titta på Plastik kirurgerna och sedan väntar även Andra Avenyn, som jag av någon anledning började följa förra sommaren.
Och nu är man en riktigt inbiten dokusåpa anhängare.
Iallafall till den serien får jag väl nämna. ;)

Trevlig fortsatt kväll på er alla!!



See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0