Gästbloggar!

Malin här och skriver en liten rad, har precis fixat ordning Antes design lite.
Visst blev det fint? Tycker nog allt jag! Dock är det ju han som började på headern så den är hans ide.
Men jag fick ta över lite senare när jag skulle börja pilla med stilmallen, då är det lätt att det blir att man fixar till headern med sen ;)

Jag skulle egentligen sova nu, men skulle ju "bara" fixa lite.
Men nu är jag klar och ska hoppa in i sängen!
Måste bara påpeka att ni är lite dåliga på att skriva en kommentar här faktiskt, om jag får yttra mig ;)
Bloggandet blir ju så mycket roligare när man får respons, tycker ni inte det?
Det gör iaf jag! :)

Aja, nu var det faktiskt sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0