Fredagens slut

Då har jag och Malin suttit och stirrat lite på idol.
Men som vanligt så blir det så mycket dötid när man ska vänta på att någon ska åka ut osv.
Så det slutade med att vi satt vid varsin dator resterande av kvällen.
Kunde lika väl gått in mot sängen och försökt somna lite skapligt, men icke.
Alice har iallafall sovit bra och har inte kräkts någonting alls under dagen och vi hoppas självklart på att detta håller i sig så hon kan få bli frisk till sin födelsedag på söndag.
Inget roligt alls att ligga sjuk då ju kan man tycka.

Nu medans man suttit och ugglat lite på datorn har jag hittat min nya hobby tror jag.
Satt och gluttade runt lite på youtube och hittade lite radiostyrt (metanol drivna radio bilar)
Har ju pysslat med det en del innan men man blir allt lite sugen på att sätta igång med det igen.
Dessvärre kostar allting både pengar och tid, och jag vet inte riktigt om jag har något av detta just nu.
Men känns som man måste ha en hobby vid sidan av för att kunna stimulera huvudet lite.
Men vi får väl se vad som blir av med den saken.
Känner jag mig rätt så blir det nog inget av med detta.
Men som sagt, drömma kan man ju alltid. =)

Nej nu ska jag försöka ta mig in mot sängen och njuta av lite sömn "förhoppningsvis"

Hoppas ni allihopa haft en riktigt trevlig och mysig fredagskväll.

See Ya

Kommentarer
Postat av: anna

hon är ju bar 2 år så man kan ju inte begära att hon ska hinna eller veta hur man ska göra men duktiga tjejen som vet hur man gör ;)

hoppas hon är bättre idag o orkar fira 2 års dagen med massa paket o tårta ;)

2009-10-17 @ 08:47:02
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0