Det känns så bra

Jaha då var man vaken igen, och båda mina små troll sitter på golvet och leker med varandra.
Malin får ju som sagt ligga kvar lite längre i sängen idag, tycker faktiskt hon kan vara värd det nu.
Vaknade upp av en Lowe som låg i sin säng och tjoade och tjimmade för sig själv, men antar att han ville göra sig hörd, men iallafall så låg han där och log så fort jag glimtade till på honom.
Så nu kan jag återigen säga att han är tillbaka till sitt gamla jag.
Det är så skönt att han inte är hängig fortfarande eller blivit sämre, utan att allting verkar gå åt rätt håll.
Alice fick stanna hemma från dagis idag också för säkerhets skull.
Vi vill ju inte att andra barn ska få stå ut med denna plåga som våra barn fått stu ut med.

Idag har vi fullt sjå i familjen, när Malin vaknar till liv så får vi fara iväg och ordna lite ärenden, för att sedan åka och "storhandla".
Handla så det knappt får plats i kylen om jag får bestämma.
Det är så skönt när man har allting hemma, och bara plocka fram när man vill ha.
Men nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag börjar babbla om.

Bilder dyker upp som jag lovat senare sen.

See Ya

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad skönt att han mår bättre igen - ha en härlig måndag!

2009-10-19 @ 09:57:01
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Jessica

Kikade in fin blogg design

2009-10-19 @ 17:13:17
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja jag kikade in hos dig för nån dag sedan & ser att du skriver igen, roligt...



Här är det fint allt rullar på. Tiden går så fort bara, roligt att se er lille Lowe han är ju jämngammal med min plutte, hehe.



Och Alice hon är också så söt...

Ha de fint

J

2009-10-19 @ 21:24:09
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0