Vilken natt!

Lowe har sovit som en stock hela natten, inte vaknat en enda gång.
Och det måste jag verkligen säga var behövligt för både min och hans del för den delen med tror jag.
Men tyvärr känner jag mig inte piggar än övriga dagar ändå, ska försöka ta mig i kragen och ringa vårdcentralen så jag får mig en tid och få kolla upp mitt järnvärde.
Annars måste jag lida av kronisk trötthet, för jag tycker ögonen hänger som dasslock i nyllet på mig nu för tiden.
Kan ju iofs bero på ålder det där med dasslock. ;)

Idag ska väl Malin iväg och fika med ett par kompisar, hon skulle ta med sig en av ungarna så jag bara behöver ta en idag.
Får väl se vilken av busarna hon väljer idag, blir det Alice hon tar med sig så blir det ju ganska lugnt här hemma, men väljer hon Lowe så finns det nog risk att det blir lite bus i hemmet.
Regnar gör det dock ute för fullt, så tyvärr måste jag säga är jag inte alls sugen på utomhuslek idag heller.
Men vi får väl se vad som hittas på, känns ibland som om man måste trotsa vädergudarna för barnens skull.
Uppriktigt sagt så vet jag inte vad som står på schemat idag förövrigt.

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Fick bli Lowe ;D

2009-11-17 @ 10:36:12
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0