Utmanad!

Jag blev utmanad av Malin. Ska bli skoj att "bita" i!

Utmana 5 personer och berätta det för dem,
samt för personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som
börjar med samma bokstav som ditt,
får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr.
eller skriva ditt namn som svar
(förutom fråga 1)

1. Vad heter du: Andreas
2. Ett ord på 4 bokstäver: Avgå
3. Flicknamn: Anna
4. Pojknamn: Anders
5. Yrke: Arkitekt
6. Färg: Apelsingul
7. Klädesplagg: Ankel strumpa
8. Mat: Agnelotti
9. Sak i badrummet: Aftershave
10. Plats/Stad: Alingsås
11. En orsak att vara sen: Algtoxinförgiftning
12. Något man skriker: AAhhhhhh
13. Film: American Pie
14. Något man dricker: Alkohol
15. Band: Avril Lavigne
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Almedalsgatan
18. Bil: Aston Martin
19. Sång: A moment forever-Volbeat


Jag utmanar:

Granis

Cheeky

Jenny


MissyElliot

Malin-Wahlshalsobar



Kommentarer
Postat av: malin

Oj, klurigt! Den ska jag nog klura ut, tack!



Kram Ma

2009-11-09 @ 14:37:52
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Den är tolig den. men svår som attans eftersom jag heter Camilla med C!

Jag har redan gjort den men fortsätt att utmana, jag älskar sådant här....

:-)

http://missyelliot.blogg.se/2009/february/allt-pa-samma-bokstav.html

2009-11-09 @ 16:00:14
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0