Tidigt och tröttsamt

Klockan åtta började våran lilla son ligga och prata i sin säng så glatt.
Det var ju bara att släpa sig upp ur sängen och lägga till med happyface för barnens skull.
Igår kunde jag inte över huvud taget somna så jag bara låg och vred mig, har ingen som helst aning om vad klockan var när jag somnade in, men en sak vet jag och det är att det var för sent än vanligt iallafall.
Men lite så här på morgonkvisten har jag ändå hunnit med lite smått.
Har iallafall städat i köket och vardagsrummet där det var som värst.
Så nu hoppas jag på att Malin är på bra humör när hon vaknar och ser att det är städat.
"Vad gör man inte för sina kära" :)

Ute snöar det för fulla puckar, men dessvärre lägger sig inget på backen än.
Men vitt på taken och på bilarna blir det, så nu hoppas vi att det kan lägga sig också.
Här i Motala skulle det ju iallafall snöa i två dagar till.
Lite skoj vore det ändå.

Idag får vi se vad som händer, jag börjar bli sugen på att göra någon rolig tripp med våran dotter igen faktiskt.
Härom veckan var ju jag har Robert iväg till Busfabriken med våra barn och dom hade hur roligt som helst.
Lite skönt att åka iväg karlarna bara med ett barn var, det blir ju mindre kvinnotjöt då iallafall. ;)
Nej men skämt o sido så får vi se om jag kanske kan försöka hitta på något skoj idag.

Så som vanligt.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

HAHA exakt! :P



Aah det ska jag göra, han är dock inte inne nu. Men ska skälla lite på honom från dej sne när han kmr in ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0