Sjukstugan!

Här hemma är det relativt lugnt trots att bägge barnen är vakna.
Men Alice har gått och dragit på sig en feber som började lite smått igår.
Tyvärr visade tempen ännu mer idag och den ligger omkring 39.
Får verkligen hoppas att den lilla sessan kan få bli frisk snarast möjlig, det är ju absolut ingen höjdare att bli sjuk.
Hoppas bara det inte är den senaste vinterkräksjukan jag läst om på text-tv.
För då blir det ju garanterat kalabalik här hemma.

Snart ska väl båda trollen hoppa i sängen för den välbehövda powernapen.
Skulle aldrig klara en dag till om inte Alice fick sin middagslur.
Sist så var det verkligen trots till högsta grad, samma dag hon inte sov sin middagslur så gjorde jag ju mitt försök att sluta snusa (som misslyckades totalt)
Då var det verkligen krig här hemma måste jag säga, dock inte bara hennes fel då. :)
Så den dagen var ju en dag som kommer finnas kvar i ens minne ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0