Onsdag!

Mitten på veckan är här och helgen kommer med stormsteg.
Dagarna bara trillar fram nu den sista tiden tycker jag, men det kan jag ju inte klaga på.
Även om man är föräldraledig så är det ju alltid skönt med helg.

Påtal om annat så klarade jag mig inte igår, utan var tvungen att åka och köpa snus, jag förstår inte hur förbannat svårt det ska vara att klara sig utan.
En snus har man visserligen inne under läppen nästan hela dagen, och bara tvärsluta på ett ögonblick är oerhört svårt måste jag säga.
Så en stor eloge till dom som klarar av att sluta.

Att det ska vara så "himla" svårt att låta bli dig!



Idag vaknade jag av larmet klockan tio i åtta och gjorde i ordning Alice för dagis.
När vi kom till dagis och klädde av henne ytterkläderna så sprang hon bara rakt in och satte sig i ringen, utan att ens säga hej då till mig.
Så jag blev nästan lite smått rörd, för det är väl nu man förstår att dom växer upp och blir en egen liten individ.
Det var ett litet tungt ögonblick faktiskt, men men man får väl låta dom vara.

Nu ska jag äta lite frukost och sätta mig framför tv:n.
Kanske blundar jag en liten stund också det vet man aldrig.

Så på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej, kanske inte jättesamma, men lite.

Om du får tid över så kan du låna en bok på bibblan (kanske ta med Alice på äventyr??)

Den heter 'äntligen icke-rökare!' av Allen Carr.



Hjälpte mig enormt, har inte rökt på 3v+3dagar nu.

Lycka till=)

@}-,--

2009-11-05 @ 10:29:40
URL: http://lindabestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0