Onsdag var det idag

Jaha då har jag suttit och tittat på nya Wallander och öven dom börjar gå utför med stormsteg känns det som.
Eller så kanske det bara är jag som är en sådan pessimistisk recensent av filmer och program nu för tiden.
Alice var frisk som en nötkärna imorse så hon fick stappla iväg till dagis idag, och Malin är på utgång för att gå på utvecklingssamtal på dagis och även passa på att hämta hem den lilla prinsessan.

Förövrigt är schemat idag tomt och jag är öppen för förslag.
Väntar och väntar men mest hoppas på att jobbet jag sökt ska höra av sig idag, så jag bara sitter och väntar för full hals.
Ja just det, vi ska även iväg och prata med prästen sedan angående vårat dop i helgen för bägge barnen.

Det var väl allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller tummarna för jobbet:)



2009-11-18 @ 20:28:40
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

sv: aha ok.... då hoppas jag något dyker upp snart:)

2009-11-18 @ 21:21:36
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0