Oerhört sent!

Idag har det blivit väldigt glest och ett oerhört sent inlägg.
Jag har faktiskt haft riktigt fullt upp hela dagen.
Skjutsade iväg Malin till sitt jobb för sin allra första jobbdag på väldigt väldigt länge.
Man får försöka ställa upp så gott det går nu när hon äntligen fått sitt drömjobb.
Så jag har haft hand om mina två helt underbara barn hela dagen här hemma.
När Malin slutade jobba for vi iväg till Linköping för att strosa omkring på Ikea med familjen Ekerå.
Vi skulle dit och köpa fotoramar till våra foton, men smarta som vi är så kollade vi inte måtten innan vi åkte så det blev en nästan allt för meningslös resa in dit idag.
Handlade bara lite värmeljus och ett nytt lakan.
Annars blev det inte mycket mer shopping för vår del.

Så vi är precis hemkomna, och det är verkligen hur skönt som helst.
Borta bra men hemma bäst som man säger, och detta stämmer verkligen.
Skönt att bara få sätta sig på sitt "feta" arsle när man kommer hem.
Och detta tänker jag leva upp till just nu för det är SOS Gute på tv och detta kan man ju bara inte missa.

Så trevlig kväll på er alla glada!

Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Jaaa för fan!! Men jag gör ingen större förlust har jag kommit på! Värre för Elvin :(

2009-11-26 @ 22:47:45
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Godmorgon!

Nej tomhänt från Ikea kan man inte komma hihi.

Det är verkligen så, borta bra men hemma bäst, alltid!

Systemkameror är verkligen något man lär sig något nytt med hela tiden. Min förra hade jag i 3 år men kunde långt ifrån allt och den nya har jag bara haft i någon månad och känner mig som en total amatör. Men det är roligt att kunna utvecklas med kameran.

Ha en underbar fredag!

2009-11-27 @ 06:43:33
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0