Nytt försök

Då är jag relativt nyhemkommen från dagis med Alice.
Vi ger allt ett nytt försök nu, och får se hur hon mår efter en dag på dagis.
Hon har ju blivit allt mer frisk nu på sista dagarna och vi har inte behövt gett henne så mycket med hostmedicin längre.
Hon har blivit så fruktasvärt rastlös av att vara hemma så tycker mest synd om henne om hon inte ska få gå till dagis nu.
Hon blev iallafall jätteglad när hon kom dit imorse, det första hon gjorde var att slita sig iväg och sprang direkt in till dom andra barnen som satt i ringen och sjöng.
Det är kul att se som förälder. :)

Idag så ska vi åka iväg med Lowe på 6 månaders fotografering nere i stan.
Ska bli så himla roligt att få kort tagna av en "riktig" fotograf så man kan hänga upp kort på väggen.
Sen direkt efter detta bär det av till hjärtläkaren där dom ska ta ett EKG på Lowe så vi kan få reda på om det är något allvarligt fel på hans hjärtrytm, eller ialallafall kanske vad detta beror på varför det rusar iväg så himla fort.

Och som vanligt så avslutar jag med min vanliga morgonavslutning.

Nu ska jag äta frukost. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0