Nej nu ni!

Alice har sovit sedan en längre stund tillbaka, hon har inte visat några hemskare symptom på sin febersjuka idag och jag hoppas verkligen att detta håller sig på rätt köl i fortsättningen.
Det bästa vore ju självklart att hon vaknar upp imorgon, frisk som en nötkärna.
Lowe var så trött så han somnade sittandes i mitt knä förrut.
Han bara sjönk ihop som en påse med nötter, "halvfull" för annars säckar den ju inte ihop! ;)

Jag och Malin har precis suttit och tittat på Andra Avenyn.
Förstår inte varför jag följer den serien för producenterna måste verkligen vara desperata efter att hitta på en fortsättning, men deras nyaste påhitt gör serien totalt värdelös, så jag överväger att skippa titta på tv:n klockan nio på tisdagar.

Nej nu ni som rubriken lyder så ska jag bege mig mot sängen i bättre tid än den senaste tiden.
Ska se om jag kan vakna som en människa imorgon iallafall.
Tror att anledningen till min kroniska trötthet är att jag inte har något jobb som sysselsätter mig.
Våra vardagar ser oftast ganska lika ut, och jag känner faktiskt nu att jag behöver lite stimulans i den lilla hjärnan jag har i huvudet.
Men nog om babbel nu, känns som det verkligen börjar gå utför.

Sussa kudden är bra mycket mer lockande nu.
Sov gott alla glada!


Kommentarer
Postat av: Henke - Jasons pappa

sv: nä det är jävligt surt när det laggar, men jag fick fixat till det imorse. :)



gott att ungarna verkar må bättre!

mitt tv-tips klockan nio på tisdagar är house på fyran, han är grym hehe! hoppas du fick sovit inatt!

2009-11-17 @ 22:56:31
URL: http://hoppelajnen.se
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Tittade jämt på andra avenyn förr men den här säsongen har jag inte ens varit intresserad av att se! Tyckte den var bättre för :P

2009-11-17 @ 23:34:55
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Henke - Jasons pappa

sv: Ja de e la det luriga med att man "bara" får digitalkopior på alla kort man tar nu för tiden. jag fyllde en dvd-skiva häromdan med backup på alla kort, dokument mm. Personligen gör jag det allt för sällan.



Jag gillade inte riktigt House först heller, men i brist på annat nån dag så såg jag ett helt avsnitt och nu är jeg halt såld! :)



Ha en skön dag!

2009-11-18 @ 12:32:20
URL: http://hoppelajnen.se
Postat av: Jessica

Vad har du jobbat med innan då??? hoppas något dyker upp:)

2009-11-18 @ 20:30:07
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0