Jahopp

Hej alla barn nu är det barnprogram tänkte jag säga, men så är inte fallet i denna familjen iallfall.
Alice och Lowe sover sedan ett par timmar tillbaka och jag funderar på att också dra mig in mot sängen nu faktiskt.
Ska upp med Alice till dagis imorgon och sen blir det att mysa med Lowe på morgonen.
Så skulle ju vara ganska skönt att vara utsövd till viss del imorgon bitti iallafall.
Nu känner jag ju själv att jag är trött så varför inte gå in och lägga sig då istället för att sitta på internet och inte göra något vettigt av tiden ändå.
Malin sitter just nu vid sin dator och håller på att designa om sin blogg så henne kan jag nog inte räkna med att hon lägger sig i första taget nu på ett tag framöver.

Idag har väl dagen varit ganska så händelselös måste jag säga.
Malin och Alice var ute en sväng på dagen och lekte i sandlådan samtidigt som jag passade på att släppa ner Lowe i badkaret.
Såg så oerhört sött ut, jag fyllde endast upp botten med vatten och lade honom på mage.
Där låg han och plaskade så han fick vatten i ansiktet konstant.
Roligt när han börjar komma underfund med att saker händer när han gör olika saker nu.
Det är väl under den här tiden i hans liv som han lär sig som mest under så korta stunder skulle jag tro.

Nej ni gott folk, nu är det god natt.
Hoppas ni har haft en rolig eller iallafall en trevlig söndag med en massa mys.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, varför lägger man sig inte när man är trött??? Människan är väl inställd på det icke-logiska alternativet,,,

@}-,--

2009-11-09 @ 09:18:14
URL: http://lindabestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0