Full fart

Har varit på dagis och hämtat upp prinsessan som somnade som en stock när vi kom hem.
Vet inte vad som hänt med den lilla donnan, nu helt plötsligt så vill hon inte ens hem från dagis.
Fick nästintill springa och jaga henne när jag kom dit.
Först satte hon sig i soffa och läste en bok, jag plockade då bort boken och begav mig mot klädkammaren men då passade Alice på att springa iväg till sina kompisar för att leka prinsessa.
Men måste faktiskt säga att det är så skönt att se att hon trivs som hon gör på dagis iallafall.
Skulle ju varit en annan sak om hon skrek så fort vi närmade oss dagis, eller om hon sprang rakt imot mig när jag kom för att hon verkligen inte ville vara där.

Snön fortsätter att falla utomhus, men dock inte så mycket jag hade hoppats på.
Men som sagt, den kommer iallafall.
Kanske ska bege mig ut i garaget och byta till vinterdäck så vi är förberedda och klara för blixthalkan väderpresentatörerna tjatar om ska komma.

Men nu ska jag iallafall åka och köpa lite mat så vi kan få laga till något gott då vi glömde plocka ur frysen imorse.
Blir så himla sent om vi ska vänta på att det ska tina nu. :)

Så på återseende som jag brukar säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0