Första delen av schemat avklarat!

Har nu fått i mig lite frulle på morgonkvisten och avklarat den första av de två nyaste Johan falk filmerna.
Filmen hette Johan Falk Operation Näktergal!
Och var helt klart inte den bästa av dom fem jag sett hittills men Johan Falk kan man bara inte säga inte är bra, om ni förstår mig rätt.
Nu ska jag alldeles strax åka och hämta våran prinsessa som ska hem och sova middag direkt efter hemkomst och då åker nästa Johan Falk film på och den heter Johan Falk de fredlösa, och hoppas att detta blir ett bra avslut på hela serien då denna tydligen är den sista av dom alla.
Så håller tummarna så dom nästan blir blåa nu.

På återseende!!


Kommentarer
Postat av: malin

Ah, dem ska vi se i helgen!



Trevlig novemberhelg!



Kram Ma

2009-11-06 @ 13:52:30
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: E

Ja du inte en anning? Hmm, där fick jag något att fundera på faktiskt. Tror jag hittade Malins blogg först av någon konstig anledning. Men det är roligt att läsa om gamla kompisar.

2009-11-06 @ 22:45:56
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0