Dagens sammanfattning!

Jaha då var det väl dags för ett litet god natt inlägg för min del kanske. =)

Morgonen började som så att vi for till stan för att uträtta lite ärenden, och sen for vi iväg hem för att sedan få oerhört trevlig besök.
Robert och Erika med familj tittade förbi så ungarna fick leka av sig, "jag vet, jag skulle gått ut"
Men tyckte att leken med Ekerå familjen räckte gott och väl, för när dom for hem så var det läggdags för den lilla donnan.
Det var bara Lowe som ville vara vaken till tjugo över nio ikväll för ovanlighetens skull.
Malin är precis hemkommen från sjukan som vanligt nu för tiden tycker jag.
Hon fick åka in återigen pågrund av sina obehagliga migränanfall som aldrig verkar ge med sig.
Och dagens sjukvård är inte att hurra över om jag får säga mitt, fick ju knappt någon hjälp när hon kom in, så att nästa gång kanske man ska överväga att stanna hemma istället, och då kanske det verkligen är allvarligt.
Nej fy för Sveriges sjukvård.

Imorgon blir det att hoppa upp med tuppen för att köra Alice till dagis, och medans hon är där har vi bokat in en visning på lägenheten jag skrev om i tidigare inlägg.
Just nu känns det väl inte jätteattraktivt när man tittade på inflyttningsdatumet på lägenheten heller.
Den första Januari skulle man vara inne, och måste säga att det inte är oerhört lockande att bo i flyttkartonger under julafton och nyår.
Detta ska väl ändå vara ett gott minne för barnen och oss övriga och inte ett minne att vi bodde i en flyttlåda!
Men men den som lever får väl se, vi måste ju först och främst titta på den om den är lockande eller ej!


Sov så gott så hör ni snart ifrån mig igen!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0