Hem kommet och helt underbart!!!!

Var och hämtade Malin och Lowe i Linköping här om dagen och det känns helt underbart att äntligen få ha dom hemma.
Så nu är hela familjen samlad.
Lite trötter börjar man bli redan efter bara två nätter men det är väl en rutinsak som man vänjer sig med.
Är ju ändå synd att klaga för Lowe sover faktiskt ganska bra, men det är ju det där med vanan att orka ta sig upp på nätterna och hjälpa Malin med honom, då hon inte alls kan klara allt det arbetet själv än.
Alice är jätteglad att ha en lillebror verkar det som men hon kan vara lite välan "på" ibland men det är ju också helt nytt för henne. Det blir väl förhoppningsvis en vanesak för henne till slut också.
Så anledningen till att jag är lite seg i mitt bloggande är att jag inte har haft alls mycket tid till att sitta här.

Måste återigen säga tack för alla fina kommentarer jag har fått.
Alltid roligt med kommentarer men har tyvärr inte haft någon tid att svara.
Men det har ni kanske lite förståelse för. :)

Tänkte iallafall slänga in lite kort nu på familjen här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0