Vilken Paus!!

Då har man haft en liten paus från bloggandet. Känns ju inget vidare när man inte har något speciellt att skriva om. Har inte hänt så mycket och jag har inte haft någon större lust att skriva. Har haft så mycket mer att göra. Som igår så tog vi vara på dagen riktigt ordentligt faktiskt. Dammsög överallt och sedan så skurade vi i varje rum. Slet av alla sängkläder och hängde ut täcket och alla kuddar på balkongen. Tvättade alla sängkläder och en massa vanliga kläder. Var även ute och gick en promenad över en timma så Alice fick sova ut ordentligt i vagnen. Sen var jag och Alice även ute och lekte. Var mest blött och slaskigt i gräset men vill hon vara där och plaska så är det väl klart att man får offra sig lite. :) Finns inget så underbart som att se ungen springa runt och skratta och gotta sig. Hon har även börjat fråga vad en massa saker är och det är ju väldigt roligt.

Nu ska det iallafall bli bloggande för fulla rullar framöver. ;) Och det hoppas jag att ni läsare ser fram emot för jag har ju fått lite flera läsare nu på senare tid och det är ju alltid väldigt positivt.

Nu ska jag ta och springa in till Alice som sitter i badkaret och leker innan det är dags för Upsy Daisy. Hon verkligen älskar det programmet så lite får man väl offra sig innan det är läggdags för hennes del.
Sen ska jag försöka umgås lite med min underbara fru. Hon är verkligen menad för mig. Känner att jag har hittat min själsfrände. Det var väl iofs därför vi gifte oss. ;)
Det får vara nog för nu. :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

Älskar dig!

2009-03-16 @ 17:45:26
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0