Sådär!!

Precis kommit innanför dörren. Har varit iväg och skjutsat iväg Malin på ett ärende. SÅ jag och Alice har varit på Maxi och köpt snus. Alice var så duktig så. Hon gick in på Maxi själv bredvid mig och stog och väntade så snällt medans jag betalade. Sen gick vi och skulle ta ut snuset i en automat och Alice hjälpte så snällt till att lägga i biljetten. Sen gick hon så snällt bredvid mig ut igen så. Annars brukar hon bara springa iväg hela tiden och inte lyssna ett dugg på att hon ska stanna. Så hon gör iallafall framsteg. :)


Idag runt ett tiden sen så sticker jag väl iväg till tatueraren en sväng "Pulse tattoo" och diskuterar fredagen.
Annars idag vet jag faktiskt inte vad som ska hända. Blir väl att försöka leka lite med Alice sen. Laga mat och alla andra vardagliga sysslor.

Trevlig förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0