haha jag säger då det!!

Ja herregud. Jag och Malin har suttit och kollat på Wipe out och jag höll på att garva ihjäl mig. Fy vilket roligt program. Skulle ju vara helt galet roligt och få möjligheten att få pröva dom banorna. Man måste ju få oerhört ont också men gud vad roligt det var.

Har även lagt Alice och hoppas verkligen att hon sover bra inatt för idag har hon ätit hur mycket som helst nästan. Så om hon inte sover inatt så får det bli uteslutningsmetoden. Då sover hon ju inte dåligt pågrund av att hon är hungrig iallafall. Vi prövade ju inatt att ge henne en flaska men hon ville inte ta den.

Imorgon bitti blir det att skjutsa iväg Malin till vattengympan igen och förhoppningsvis Alice till dagis, får hoppas på att hon inte snorar allt för mycket imorgonbitti bara.
Så under tiden dom är iväg så blir det att slå på en bra film och bara sjunka ner i soffan.
Nej nu ska jag ta och titta på Sanningens ögonblick.

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0