Gud vad skönt att vara hemma!

Har varit borta hela dagen. Åkte hemifrån vid 10 och mötte upp min mor på Busfabriken. Och var där till ungefär 12 tiden sen så åkte vi iväg till Ikano och gick runt lite. Köpte lite kläder till Alice och ett par linnebyxor till mig, för mina jag hade på mig sprack där bak så jag var ju nästan tvungen att ha nu. :P
När vi var klara där så for vi direkt till Brio här i Motala och gick runt o tittade lite och efter mycket om och om igen så köpte vi äntligen en bilbarnstol till grabben som kommer snart. :) Lika bra att passa på så har vi ju köpt allt iallafall.
Så snart har vi allt som man måste ha till den nye. Lite får den allt ärva men lite nytt måste den ju få också. :)
Nu så blir det att titta på tv lite med Alice och sen så blir det väl sängen för en annan också skulle jag tro. Är ju helt slut efter den här dagen.

Trevlig eftermiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0