Fullt upp !

Då var det dags för måndag återigen.. :) Slänger oss upp ur sängen på med kläder på Alice och i med en flaska välling till henne. Sticker ut till bilen och skjutsar iväg Malin till vattengympan och sen iväg med Alice till dagis. Sen åkte jag och hämtade Malin igen lite senare och vi gick till stan och kollade lite. Efter det var det dags att hämta Alice igen vid lunch men vi stannade till på Ubbes bageri och köpte lite frallor så vi kunde lyxa till det vid frukost. :) Och nu ska vi ner till stan igen och kolla om vi kan få byta Malins halsband hon fick av mig för det har blivit helt knasigt efter att hon badade förrut.
Oj oj vilken morgon. Men skönt att man kan ha något att göra istället för att bara sitta på det berömda arslet. ;) Snöa har det börjat göra ute också. Men nu hoppas jag faktiskt inte att det lägger sig för nu är jag trött på den. Hoppas att våren kommer snart med stora steg. :)

Trevlig fortsatt Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0